فهرست
تبليغات

  

خبرها
حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی، رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با رویکرد کارآمدی نظام؛ ویژه نامه فجر صادق منتشر شد + لینک دریافت رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان گفت: ویژه نامه فجر صادق با رویکرد کارآمدی نظام در برگیرنده مجموعه ای پرسش و پاسخ های منتخب با موضوع ولایت فقیه، مباحث سیاسی، دستاوردهای انقلاب، رفراندم، انتقام سخت، برجام، گرانی ها و تحریم ها آماده و منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی در گفت و گویی اظهار داشت: در راستای رسالت مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در خصوص نیازسنجی و پاسخگویی به سؤالات موجود در متن جامعه و با توجه به سؤالات پربسامد مخاطبان پس از رصد و جمع آوري، طی فرایندهای علمي اقدام به پاسخگویی به سؤالات و شبهات در قالب بسته‌های تخصصی به صورت ويژه نامه انجام و در دسترس طلاب، دانشجویان و عموم مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد بيانه گام دوم انقلاب تیم محتوایی 60 سؤال را شناسايي و نقشه محتوایی پرسش‌های دهه فجردر قالب 20پرسش و پاسخ طراحی شد.

رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه نامه های «قافله عشق» برای دهه محرم و «غم هجران»  برای دهه صفر و «ریحانه النبی» برای دهه فاطمیه منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته بود.

وی در پایان گفت: برای دریافت ویژه نامه «فجرصادق» می توانید با نصب اپلیکیشن روزبرگ از نشانی dte.bz/rooz در قسمت کوشک این ویژه نامه را دریافت نمایید و یا PDF ویژه نامه را از نشانی  www.dte.bz/sadegh دریافت نمایید.


مشاهده در خبرگزاری تسنیم
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 771
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما