مسعودی
مرکز ملی پاسخگویی در خط مقدم تماس با نیازهای روز جامعه قرار دارد درحاشیه بازدید رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نشست هم اندیشی با حضور مدیر و پاسخگویان مرکز ملی پاسخگویی مشهد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین مسعودی رییس دفتر تبلیغات خراسان در بازدید از مرکز ملی پاسخگویی مشهد با تبریک اعیاد رجبیه خطاب به کارکنان این مرکزگفت: خداوند فرصت ماه رجب شعبان و رمضان را جهت تکریم بندگانش در نظر گرفته است . وی سپس با اشاره به فرازی از دعای عرفه افزود: ارتقاء و رشد وجودی در انسان مومن مهمترین تحولی است که باید در این فرصت های پرفضیلت و خدادادی ایجاد شود و این مهم نه فقط در جنبه فردی بلکه باید با نگاهی جامع تر در مجموعه و سازمانی هم که تلاش می کند با التزام به قوانین و مقررات حاکم بر آن فراهم آید.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی با اشاره به اهمیت بالا بردن ضریب تعلق خاطر کارکنان در سطح سازمان گفت: تلاش در جهت رشد فردی و سازمانی باید به شکلی انجام شود که احساس تعلق و وابستگی به سازمان نیز مورد توجه و تقویت قرار گیرد. وی در ادامه به موضوعات و مسایلی که طی بیش از یک دهه اخیر در سطح دفتر در اولویت ماموریت های سازمان قرار گرفته اشاره نمود و خدمت بایسته را یکی از این مسایل کلیدی عنوان کرد و گفت: پیرامون مسائلی همچون خانواده، کودک و نوجوان، عرصه های اعتقادی و ... خدمات شایانی ارائه گردیده است. دفتر تنها نهادی بود که در میدان مبارزه با سلفی گری اقدامات موثر و جدی از خود نشان داد بگونه ای که در سطح کشور نتیجه این تلاش ها و برنامه ریزی ها چنان شد که امروز در نقاط مختلف شاهد حضور نیروهای متخصص در زمینه های اعتقادی به ویژه حوزه پاسخگویی و مقابله با فرق انحرافی هستیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گام بعدی پیش رو را کارآفرینی و ورود به عرصه ی تولیدات خلاق فرهنگی دانست و گفت: در جریان تحولات نرم افزاری و سخت افزاری جامعه دفتر می بایست در جریان نوآوری و خلاقیت نقشی موثر ایفا می نمود که در اهمیت آن همین بس که ما در فضای نوپدید و متحول امروزی شاهدیم که دفتر در عرصه های مختلف حکمرانی نقش مشورت دهی، خلق ایده و ارائه مدل فکری را عهده دار می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعودی به ارتقاء سطح اقدامات دفتر و ارتباط با نهادهای بالادستی در مسایل فرهنگی و آموزشی مانند وزارتخانه ها و قوای سه گانه و مراجع تصمیم گیر اشاره کرد و افزود: دفتر تبلیغات در زمینه تولید محتوا ورود داشته و به مدد نهادهایی مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی و آموزش و پروش آمده است.

وی در ادامه مسئولیت مرکز ملی پاسخگویی را با توجه به پیشرفت های مختلف در زمینه ی هوش مصنوعی و تحولات روز جامعه مهم ارزیابی نمود و گفت: با توجه به اینکه این مرکز در خط مقدم تماس با نیازهای روز جامعه قرار دارد می تواند به صورت پژوهش محور در عرصه های مورد نیاز دست به تولید محصولات و خدمات متنوعی بزند که مورد نیاز نظام و جامعه است. همچنین این مرکز باید ارتباطش را هم با بدنه ی دفتر تبلیغات و نهادهای همسو بیشتر نماید تا هم افزایی و مشارکت در شکل بایسته خویش اتفاق افتد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما