سعیدی
برگزاری ششمین برنامه از سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه ششمین برنامه از برنامه های سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- دکتر محمد مسعود سعیدی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ششمین برنامه از برنامه های سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها، با حضور دکتر محمد مسعود سعیدی، جامعه شناس و عضو هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی در محل پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار شد.

فصل دوم كتاب عرفان در گرو حلقه ها، يافته های پژوهش ميدانى كه عمدتاً از ميدان تحقيق و فعاليت های عينى اعضای عرفان حلقه به دست آمده، گزارش شده است و نظريۀ زمينه ای كه حاصل پژوهش كيفى است، ارائه و تشريح مى گردد؛ علاوه بر اين محقق خصوصاً در شبكه های مجازی عرفان حلقه مباحثاتى با مربى كلاس و اعضای ديگر عرفان حلقه داشته است. برخى از اين گفتگوها نكات ارزنده ای را دربارۀ عرفان حلقه و ميزان اعتبار ايده های ظاهری روشن مى كند.

در این مصاحبه نویسنده به توضیح شرايط زمينه ای برای ورود بادوام به گروه که شامل شرایط علّی و مداخله گر است می پردازد. در ادامه فرايند جابه جايى از حال بد پايدار به حال بهتر در سه گام عمده مفهوم پردازی شده که شامل اعتمادسازی، القای آموزه های نظری و مداومت در تمرينات عملى و گزارش كلاسى است که در این قسمت تنها به بحث اعتماد سازی پرداخته می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما