حسن پور
مراسم تودیع و معارفه رئیس گروه برنامه و بودجه پژوهشگاه روز گذشته برگزار شد به گزارش ایسکا، حجت الاسلام حسین توسلی ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دیروز طی مراسمی جناب آقای سیدعبدالکریم حسن پور را به مدیریت گروه برنامه ریزی و بودجه (طرح و برنامه) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منصوب کرد.

در این جلسه که روز گذشته با حضور معاونین پژوهشگاه و مدیران پژوهشکده ها و مراکز در سالن کنفرانس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام حسین توسلی ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای ابراهیم خانمحمدی ریاست سابق گروه برنامه ریزی و بودجه (طرح و برنامه)، طی حکمی جناب آقای سید عبدالکریم حسن پور را به مدیریت این گروه منصوب نمود.

در این حکم آمده است:

همکار گرامی جناب آقای سیدعبدالکریم حسن پور

با عنایت به عدم تمایل جناب آقای ابراهیم خانمحمدی به ادامه مسئولیت، جنابعالی را که بحمدلله از مراتب تعهد و تجربه لازم برخوردارید به عنوان«مدیر گروه برنامه ریزی و بودجه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در تعامل موثر با مدیران و کارشناسان محترم نسبت به روان سازی فرآیند برنامه ریزی و بودجه پژوهشگاه و بهسازی ساختار سازمانی و روش های انجام کار در راستای تحقق اهداف پژوهشگاه در چارچوب سیاست ها و ضوابط دفتر تبلیغات اسلامی موفق و موید باشید.

همچنین وظیفه خود می دانم از زحمات دلسوزانه جناب آقای خانمحمدی و همکاران قدردانی بعمل آورم.

 

انتهای پیام/ 115

منبع: اختصاصی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا)
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 2515
   
   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما