منو
تبليغات
معاونت آموزش

معاونت آموزش

1. ثبت نام، ثبت دروس، برنامه ریزی آموزشی و انتخاب واحد مربوط به نیمسال های آموزشی
2. ارزشیابی عملکرد اساتید
3. برگزاری و نظارت بر امتحانات و ثبت نمرات
4. ارسال درخواست به تطبیق و معادل سازی دروس با مدیریت استان، تشکیل کمسیون موارد خاص با اعلام نظر شورای واحد آموزشی
5. بررسی و پیگیری مشکلات ساختاری و محیطی آموزش
6. بررسی و انجام نقل و انتقالات طلاب و صدور گواهی های آموزشی
7. طراحی و برگزاری المپیادهای علمی مدرسه ای

دوره های آموزشی:

دوره عمومی سطح2
دانش آموختگان سطح 2 بعد از گذراندن 187 واحد، مشغول تدوین « تحقیق پایانی» به مدت حداقل 5 ماه و حداکثر 12 ماه زیر نظر استاد راهنما می شوند. تحقیق پایانی از سال 1384 به مجموع واحدهای دوره پنج ساله اضافه گردیده و تاکنون 313 عنوان تحقیق از سوی طلاب خواهر تدوین و ارائه شده است.
دوره نیمه حضوری
در این شیوه، طلبه موظف است 76 واحد درسی را در سال های آغازین تحصیل، مطابق مقررات مدارس علمیه خواهران به صورت حضوری و بقیه را به صورت غیر حضوری(مجازی) بگذراند.
دوره تخصصی سطح3
در این دوره، دانش آموختگان دارای مدرک سطح2 دوره عمومی یا نظام قدیم(رسائل ومکاسب) صادره از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حداقل معدل، می توانند پس از موفقیت در ارزیابی علمی و سایر مراحل گزینش، به صورت حضوری یا غیر حضوری پذیرش و مشغول تحصیل شوند.

دوره تخصصی سطح3 به صورت نیمسالی – واحدی است که طلبه موظف است در تمام برنامه های آموزشی مدرسه، اعم از جلسات مربوط به هر درس، مباحثه و... بر اساس برنامه و ضوابط حضور داشته باشد. مدت تحصیل در هر یک از گرایش های سطح 3 حداقل 7 نیمسال و حداکثر 11 نیمسال است.
به فارغ التحصیلان این دوره، پس از احراز صلاحیت های لازم مدرک سطح3 و مجوز تدریس در مدارس علمیه خواهران اعطاء خواهد شد. مدرسه علمیه مجتهده امین (ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از سال 1387 در گرایش های «تفسیر و علوم قرآنی»، «فقه و اصول»، «کلام اسلامی» و از سال 1389 در گرایش «تاریخ اسلامی» با اولویت تربیت مدرس ورودی های سال 1387 تا به حال تعداد 194 نفر را پذیرش کرده است.
دانش آموختگان مقطع سطح3 می توانند بعد از گذراندن حداقل دو سوم از واحدهای درسی، مشغول تدوین پایان نامه شوند.
1


تعداد بازديد اين صفحه: 5290
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما