به منظور تعامل و هم افزایی پژوهشی انجام شد: دیدار رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه با معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ضمن حضور در معاونت پژوهشی پژوهشگاه با معاون پژوهشی پژوهشگاه دیدار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای عشرتی رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه به معرفی فعالیت های موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه پرداختند.
سپس حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه ، ظرفیت های موجود در این معاونت و امکان بهره برداری از آن برای فعالیت در آن موسسه و نیازهای پژوهشی مورد نیاز را برشمرده و در زمینه ارزیابی و بررسی فعالیت های پژوهشی و همکاری کتابخانه ای خواستار همکاری  لازم موسسه مذکور معاونت پژوهشی پژوهشگاه شدند.
در ادامه رئیس موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه حجت الاسلام والمسلمین آقای عشرتی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور جریان سازِ دفتر در تحقیق و پژوهش به بیان تاریخچه های از بررسی نحوه حضور و فعالیت آن موسسه در تحقیق و پژوهش پرداخته و گفتند: جلسات مداوم در این باره وتبادل نظر در مورد نحوه ارزیابی فعالیت های این موسسه باعث شکوفایی و رونق پژوهشی این موسسه خواهد شد.
در آخر معاون پژوهشی پژوهشگاه ابراز امیدواری کرد با تشکیل جلسات مشترک ادارات آن موسسه با پژوهشکده ها و ادارات تخصصی این معاونت، سطح کیفی خدمات ارتقا یافته و همکاری مشترک تقویت شود

 
منبع: معاونت پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار معاونت پژوهشی, حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یعقوب نژاد, موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 329
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما