طی حکمی صورت گرفت؛ انتصاب مسئول برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی عاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا تیموری را به عنوان «مسئول برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری و ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی» منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) به نقل از پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی در این حکم آورده است:
 با احترام، نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند علمی و مدیریتی به موجب این حکم به عنوان «مسئول برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری و ششمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی» منصوب می‌شوید.
انتظار می رود با تشکیل کمیته ها و کارگروه های مورد نیاز و برقراری تعامل با تمامی معاونت ها، مدیریت ها، شعب و مراکز دفتر تبلیغات اسلامی و بخش‌های مختلف پژوهشگاه شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه و برنامه های آن باشیم.
پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از ۲۳ تا ۲۸ آذرماه ۹۸ در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد.


 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
حجت الاسلام موسی الرضا تیموری, هفته پژوهش
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 478
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما