غفار شاوه ای: جذب حداکثری بودجه ابلاغی به پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی  غفار شاوه ای رئیس اداره امور پژوهشی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی فعالیت های این اداره را در بخش امور بودجه ای تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) رئیس اداره امور پژوهشی در گفتگویی گفت با اینکه در سال 98 با مشکلات  عدیده ای از جمله کمبود نیروی انسانی روبرو بودیم در عین حال موفق شدیم بیش از 95  درصد از بودجه اختصاص یافته به پژوهشکده را در قالب قرارداد های پروژه ای برون سپاری و هزینه کنیم  و خروجی های مناسبی نسبت به هزینه ها داشته باشیم.
وی همچنین اظهار داشت در سال 99  علیرغم کاهش 75 درصدی بودجه نسبت به سال قبل با این وجود تا کنون نزدیک به 50 درصد از برنامه های پژوهشی در قالب قرارداد های برون سپاری در حال انجام است و طبق پیش بینی تا پایان سال همه بودجه اختصاص یافته برای تحقق اهداف پژوهشکده جذب خواهد شد.
شاوه ای در پایان گفت به لحاظ قطبی بودن همه فعالیت های پژوهشکده  و لزوم ارتباط مستمر با قطب های فکری – فرهنگی با برگزاری  جلسات مشترک  بین گروه های پژوهشی پژوهشکده و میزهای تخصصی مربوطه  تلاش های مضاعفی در راستای افزایش بودجه های قطبی توسط این اداره در حال انجام است.
 
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
کلمات کليدي
غفار شاوه ای, اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 137
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما