امروز دوشنبه؛ نشست علمی آینده معنویت و حوزه های علمیه در جهان پساکرونا برگزار می شود نشست علمی آینده معنویت و حوزه های علمیه در جهان پساکرونا با حضور محققان و اساتید حوزه و دانشگاه به صورت آنلاین برگزار می شود. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ایسکا  (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) به نقل از خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی آینده معنویت و حوزه های علمیه در جهان پساکرونا به همت مرکز مطالعات راهبردی حوزه علمیه قم، مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، خبرگزاری رسا و پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسائل برگزار می شود.
علاقه مندان به پیگیری نشست های علمی می توانند این نشست را روز دوشنبه از ساعت 11 تا 13 به صورت ویدئو کنفرانس از طریق تماس تصویری وب مشاهده کنند.
همچنین این نشست علمی به صورت آنلاین در آپارات به آدرس www.aparat.com/rasa_news/live و instagram.com/live.rasa  پخش خواهد شد.

حجت الاسلام احمد کوهی دبیر علمی همایش آینده معنویت و حوزه های علمیه در جهان پساکرونا را برعهده دارد و حجت الاسلام حبیب الله بابایی، دکتر بهزاد حمیدیه و دکتر احمد شاکرنژاد به ارائه بحث و نکته نظرات علمی در این نشست می پردازند.
نشست علمی آینده معنویت و حوزه های علمیه در جهان پساکرونا به همت مرکز مطالعات راهبردی حوزه علمیه قم و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (گروه اسلام و مطالعات معنویت) به میزبانی خبرگزاری رسا، واقع در قم، خیابان بهشت، بعد از ساختمان شهرداری، سالن جلسات این خبرگزاری برگزار می شود.
شیوع کرونا با وجود همه سختی ها و مضراتی که برای جامعه بشری به همراه داشته است، تأثیرات دینی فراوانی را نیز برجای گذاشته است. 
شاید برخی از این تاثیرات پس از مدتی و با فروکش کردن پیک گسترده پاندمی، از میان بروند، ولی تاثیراتی در سبک زندگی به وجود خواهد آمد که ما را به دوران پساکرونا می رساند. 

معنویت گرایی در تمامی جنبه های گفته شده، در جهان پساکرونا می تواند قابل توجه باشد. در زمینه آینده معنویت گرایی در جهان پساکرونا محورهای؛ روند کلان معنویت گرایی، انواع معنویت گرایی در پساکرونا، فردگرایی و معنویت در پساکرونا، مصرف گرایی و معنویت در پساکرونا و دین خدمت رسان و امدادگر در پساکرونا قابل توجه هستند و این نشست علمی بر آن است تا به سؤالاتی همچون وضعیت پیش روی حوزه های علمیه در جهان پساکرونا چگونه خواهد بود؟ و حوزه های علمیه به چه سیاست و راهبردی باید با وضعیت جدید روبرو شوند؟ پاسخ دهد.

 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
احمد شاکر نژاد, نشست مجازی, اخبار پژوهشکده اخلاق و معنویت
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 131
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما