به همت پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی برگزار گردید: سومین جلسه مشترک قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک در ادامه همکاری پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی با قطب های فکری و فرهنگی، جلسه هم فکری در جهت ادامه پروژه جمع آوری بانک اطلاعات طلاق برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) حجت الاسلام والمسلمین سید تقی واردی در این باره گفت: در راستای تعامل برای نحوه ادامه پروژه جمع آوری بانک اطلاعات طلاق سومین جلسه مشترک با قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی برگزار شد.
وی اضافه کرد در این جلسه که با حضور حجت الاسلام سالاری فر و شهبازی(رئیس و دبیر میز تخصصی تحکیم خانواده) و دست اندر کاران پروژه برگزار شد ضمن بررسی فعالیت های انجام شده در دو سال گذشته و چالش های فرا روی ادامه کار، راه کارهای مناسب ارائه شد.
ایشان در پایان افزود مقرر گردید میز تخصصی تحکیم خانواده منابع الکترونیکی مورد نیاز برای سازماندهی اطلاعات طلاق را فراهم و در اختیار گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک قرار دهد.
پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی هم از ظرفیت هیئت علمی و محققان گروه بصورت موظفی برای ادامه کار پروژه استفاده نماید.
در پایان ضمن تاکید بر ادامه ارتباط و تبادل نظر بر اتمام کار این پروژه در گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک تاکید شد.  

 
منبع: اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی, قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی, گروه سازماندهی اطلاعات و مدارک
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 1137
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما