دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز مطرح کرد ارسال 305 مقاله به همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز ارسال 305 مقاله به همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز» دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز گفت: 305 مقاله به زبان‌های فارسی و عربی به دبیرخانه این همایش رسیده است که نویسندگان برخی از این مقالات ساکن خارج از کشور هستند. ارسال 305 مقاله به همایش «امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز»
به گزارش خبرگزاری ایسکا، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رضا مطهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به موضوع همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز اظهار کرد: موضوعی که برای همایش این انتخاب شد، نیاز امروز است چرا که عدالت و معنویت دو نیاز گمشده بشریت امروز است که احساس نیاز به این دو مقوله موجب ایجاد جریان‌های انحرافی مثل عرفان‌های نوظهور شده است.
وی ادامه داد: 305 مقاله به زبان‌های فارسی و عربی به دبیرخانه همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز رسیده است که نویسندگان برخی از این مقالات از خارج از کشور بودند. عمده مهمانان خارجی این همایش از کشور عراق هستند و طلاب جامعه المصطفی مشارکت زیادی در نگارش مقالات همایش داشتند.
دبیر علمی همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز افزود: در هر کدام از پنل‌های چهارگانه این همایش  دو مقاله به زبان عربی ارائه خواهد شد و پژوهشگرانی از افغانستان و تاجیکستان، آمریکا و لبنان مقالاتی به این همایش ارسال کردند، فراخوان همایش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به کشورهای مختلف جهان فرستاده شده بود.

مطهری توجه به مصادیق را از جمله ویژگی‌های همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز دانست و تصریح کرد: برخی از مصادیقی که در مقالات این همایش مورد توجه قرار گرفتند، کاربردی هستند.
کلمات کليدي
همایش بین المللی امام علی(ع) الگوی عدالت و معنویت برای جهان امروز, اخبار پژوهشکده تاریخ و سیره, پژوهشکده تاریخ و سیره, حجت الاسلام حمیدرضا مطهری, نشست علمی پژوهشکده تاریخ و سیره
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 121
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما