طی حکمی منصوب شد؛ سرپرست امور مالی و عامل ذیحساب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی حکمی از سوی معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، جناب آقای محسن صادقی‌دهنوی به عنوان «سرپرست امور مالی و عامل ذیحساب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی حکمی از سوی معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ثنائی «سرپرست امور مالی و عامل ذیحساب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب شد. در این حکم که خطاب به جناب آقای محسن صادقی‌دهنوی است، آمده است:

برادر ارجمند جناب آقاي محسن صادقی دهنوی(زیدعزه)
سلام عليكم
با احترام؛ ضمن آرزوي توفيق روزافزون، درراستاي اجراي ماده 32 آيين‌نامه مالي و معاملاتي دفتر و براساس پيشنهاد ذيحساب و مديركل محترم امور مالي به موجب اين حكم جناب‌عالي به عنوان «سرپرست امور مالی
و عامل ذیحساب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» منصوب مي‌شويد.
بديهي است انجام قسمتي از وظايف و مسؤوليت‌هاي موضوع ماده 31 قانون محاسبات عمومي كشور و قوانين و مقررات مربوط و دستورالعمل‌هاي صادره از طرف اين معاونت و ذيحسابي دفتر به عنوان شرح وظايف محول مورد تأكيد مي‌باشد.
درخاتمه لازم می دانم از زحمات برادر ارجمند جناب آقای محمد اسدزاده، تشکر و قدردانی نمایم، امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر( عج ) موفق و مؤید باشند.



 
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار معاونت منابع انسانی
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 66
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما