644564

654654
در آستانه هفته پژوهش و برگزاری چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات؛ دومین جلسه کمیته منابع انسانی و جشنواره انتخاب اداره برتر پژوهشگاه برگزار شد دومین جلسه کمیته منابع انسانی و جشنواره انتخاب اداره برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

   در آستانه هفته پژوهش و برگزاری چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دومین جلسه کمیته منابع انسانی و جشنواره انتخاب اداره برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر علی اکبری‌معلم معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(علیهالسلام) و سپاس از حضور مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اعضای کمیته جشنواره ادارات برتر و کمیته منابع انسانی هفته پژوهش و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی بیان گفت: از مهم‌ترین موضوعات مربوط به دو کمیته مذکور، طراحی و تهیه تندیس هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی و ارزیابی عملکرد ادارات پژوهشگاه است. طرح تندیس جشنواره دو بار در هیأت رئیسه پژوهشگاه مطرح شد و در این جلسه نیز کار‏های انجام شده تا امروز، بازبینی و بررسی میشود. امیدواریم تندیس مذکور برای جلسه آینده هیأت رئیسه نهایی گردد.

در ادامه جلسه، حجتالاسلام والمسلمین نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از دعوت ایشان در جلسه، هفته پژوهش را یکی از برنامههای محوری دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دانست و بر نوآوری در برنامههای هفته پژوهش تأکید کرد.

در ادامه جلسه، اعضای کمیته درباره تندیس و نماد هفته پژوهش و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی نظرات خود را مطرح کردند و مصوبات جلسه، جمع‌بندی شد.

لازم به ذکر است چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی همزمان با هفته پژوهش در 24 آذرماه به مدت یک هفته افتتاح خواهد شد و اهم فعالیت‌ها و عملکرد پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: تولید محتوای معاونت منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2864
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما