تجلیل از بازنشستگان
1397/11/27 شنبه به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان دفتر تبلیغات اسلامی، مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده شان در جمعی صمیمی و با حضور رییس هیأت امنا و جمعی از مدیران دفتر در مرکز فرهنگیان شماره دو برگزار شد.

ابتدای این مراسم، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط انصاری زاده و مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) حسن ابوالقاسمی آغاز شد؛ سپس حجت الاسلام والمسلمین صفری به نمایندگی از بازنشستگان دفتر به ارائه مباحثی در خصوص پیگیری و به ثمر رساندن پرداخت معوقات بازنشستگان پیش از موعد از سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان دفتر و تکریم مقام پیشکسوتان و خادمان عرصه فرهنگ و تبلیغ کشور توسط معاونت منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی را پدیده ای بی نظیر نامید.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رجایی «معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ضمن خیرمقدم به میهمانان این مراسم اظهار داشت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا از زحمات و تلاش بزرگوارانی که عمر خود را در راه ترویج و نشر فرهنگ، آموزش، پژوهش، تبلیغ دینی و معارف اسلامی در نهادی با پیشینه اسلامی و حوزوی سپری کرده اند و امروز خودگنجینه و مخزن تجربه، علم، خرد و آگاهی‌اند، قدردانی و تشکر نماییم.

وی گفت: بحمد الله دفتر تبلیغات اسلامی در راستای رسالت خود و با عنایت رییس دفتر، علی رغم تمامی مشکلات مالی، سالی دو مرتبه دوستان دیرین و بازنشستگان را در کنار هم جمع می کند تا یاد و خاطرات گذشته دوستان یادآوری و از فعالیت های ارزنده آنان تقدیر و تشکر نماید.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود از بازنشستگان مرحوم دفتر حجج اسلام والمسلمین سیدرضا محمدی، سیدربیع عمادی، محمد فقیهی، محمدحسین سلام و آقای محمد گل وردی و سایر مرحومین یاد کرد و برای آنان علو درجات و غفران الهی را طلب کرد.

در پایان مراسم نیز، با حضور حجج اسلام والمسلمین جعفری گیلانی «رییس هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم »، ثنایی «مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر» و محمدصالحی «مدیرکل منابع انسانی دفتر»، از زحمات و خدمات ارزنده 22 نفر از بازنشستگان سال جاری با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است، در این مراسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برای هر یک از بازنشستگان هدیه ای غیرنقدی نیز از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر گرفته شده بود، که به ایشان اعطا شد. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما