حقیقت
1397/10/29 شنبه به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت می گیرد: ثبت نام آخرین دوره تربیت مربی مهد کودک قرآنی در سال ۱۳۹۷ رئیس اداره آموزش و تربیت مربی کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، از برگزاری آخرین دوره آموزشی مهد کودک قرآنی سال ۹۷ ویژه خواهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حقیقت از برگزاری آخرین دوره آموزشی مهد کودک قرآنی سال ۹۷ ویژه خواهران خبر داد و گفت: برخی از موضوعات عبارتند از: معرفت شناسی قرآنی، روش های تربیت دینی کودک، آموزش مفاهیم دینی کودکان، روش تدریس و کلاسداری ویژه خرسالان در قالب های نقاشی و ایجاد تفکر خلاق، سرگرمی، بازی کودکان، گِل بازی، شعر و قصه خوانی.

حجت الاسلام حقیقت افزود: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان حوزه کودک و نوجوان به مدت سه هفته برگزار و در پایان گواهینامه دفتر تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و تربیت مربی کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، با اشاره به امکان فعالیت تبلیغی شرکت کنندگان بیان داشت: لازم به ذکر است افرادی که این دوره را با موفقیت گذرانده و موفق به اخذ گواهینامه شوند، امکان فعالیت در مهد کودک ها و همچنین راه اندازی مهد کودک را خواهند داشت و در ایام تبلیغ در کنار همسر خود به فعالیت تبلیغی بپردازند.


مدارک مورد نیاز:

۱: یک قطعه عکس ۳*۴

۲: کپی شناسنامه یا کارت ملی

۳: کپی آخرین مدرک تحصیلی


مهلت ثبت نام:

تا سه شنبه دوم بهمن ماه


زمان ومدت دوره:

 ۶ بهمن ماه از ساعت۷:۳۰ الی ۱۲ ظهر


مکان برگزاری این دوره:

قم، گلزار شهدا ،خیابان هنرستان، کوچه ۳۹، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم.


بعد از ثبت نام در سایت مدارک خود را تا تاریخ ۵ بهمن ماه به مرکز آموزش های کاربردی واقع در گلزار شهدا ،خیابان هنرستان، کوچه ۳۹ به واحد خواهران تحویل دهید.

 

جهت ثبت نام  کلیک کنید

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما