دیدار
1397/9/17 شنبه معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: نقش خواهران مبلغه در ارتقاء فرهنگ دینی و کاهش آسیب های جامعه طی جلسه معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران کل این معاونت، زمینه‌های متقابل همکاری و فعالیت های تبلیغی را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، خانم ظهیری نژاد "معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کشور" از معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید کرد و طی جلسه‌‌ای با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر و مدیران کل این معاونت، ضمن آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های دفتر، زمینه های همکاری متقابل و فعالیت‌های تبلیغی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفت، همچنین رایزنی‌هایی پیرامون تبلیغ در فضاهای نوین از جمله فضای مجازی انجام پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد "معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" به تشریح فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان داشت: فعالیت در حوزه فرهنگ، جزء اولویت های دفتر است. نقش خواهران مبلغه در امر تبلیغ و ارتقاء فرهنگ دینی جامعه، بالأخص در کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم نظام خانواده بر کسی پوشیده نیست و باید در این راستا تلاش برای استفاده حداکثری از این ظرفیت صورت گیرد.

وی با بیان این که در زمینه های مختلفی از جمله آموزش های حضوری و مجازی به خواهران مبلغه، آمادگی کامل را داریم، ادامه داد: با توجه به نقش پر رنگ خواهران مبلغه در تبلیغ دین و تأثیر گذاری بالای آنها، استفاده تبلیغی از طلاب آموزش دیده ضروری است.

در بخش دیگری از این جلسه، معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با اشاره به سابقه فعالیت های مشترک در حوزه های آموزش گفت: در گذشته با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه خواهران، دوره های متعددی از جمله دوره تربیت مربی کودک و آموزش تبلیغ مجازی برگزار شده است و در این راستا خواستار استمرار و تقویت این همکاری آموزشی هستیم.

در پایان این جلسه، ضمن توافق جهت برگزاری دوره های نظام جامع آموزش های کاربردی و مجازی برای خواهران و ایجاد بستر همکاری های تبلیغی حضوری و تبلیغ نوین در مرکز مدیریت خواهران، مقرر شد که معاونت فرهنگی این مرکز، نسبت به مشارکت خواهران طلبه در نشست های حجاب و عفاف و همچنین سومین جشنواره «جنات» در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقدام به اطلاع رسانی کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما