لک زایی
1395/9/21 يكشنبه معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: توجه به پژوهش در حوزه علمیه یک ضرورت است معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه گفت: پرداختن به پژوهش در حوزه علمیه یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، در افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی با تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز هفته پژوهش و فناوری را گرامی داشت.
وی با بیان این که معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی در نظر دارد در هفته پژوهش از دستاوردهای پژوهشی رونمایی کند و از پژوهشگران برتر تجلیل کند، خاطرنشان کرد: ما امسال این موضوع را به شکل بهتری برنامه ریزی کردیم و هر روز از ساعت 10 تا 12 برنامه عمومی داریم و جشنواره های مختلفی برگزار می شود و تمام مدیران گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهند داد.
رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به این که بعد از ظهرها دو کرسی نقد قبل و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، اظهار داشت: اگر رسالت های حوزه علمیه بعد از انقلاب مورد توجه باشد پژوهش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.
وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت امکانات باید بررسی کرد که چه حوزه هایی برای پژوهش باید در اولویت قرار گیرد و به طور خاص بحث توسعه و توانمند سازی علوم انسانی و اسلامی سازی علوم انسانی در اولویت برنامه ها قرار بگیرد و امیدواریم با برنامه ریزی در حوزه علوم انسانی و همکاری با حوزه های علمیه خارج از ایران شاهد توسعه در علوم انسانی اسلامی باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با بیان این که در مجموع بیش از 30 اثر جدید در این نمایشگاه رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه 25 آذرماه 95 موسوعه آثار آیت الله مظاهری که در 28 جلد است در اصفهان رونمایی می شود و در مجموع بیش از 30 اثر هم در اصفهان رونمایی خواهد شد.
وی با اشاره به محصولات فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در دفتر تبلیغات اسلامی توجه خوبی به فناوری های جدید شده است و نرم افزار های زیادی در این هفته رونمایی خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما