نوراللهی
1395/7/28 چهارشنبه پیام تسلیت رییس و معاون دفتر تبلیغات اسلامی در پی درگذشت مرحوم نوراللهی رییس و معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت مرحوم محمود نوراللهی از کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را تسلیت گفتند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی به شرح ذیل است: 
خانواده محترم همکار گرامی حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای نوراللهی(ره)
با نهایت تأسف و تأثر از درگذشت همکار عزیزمان حجت‌الاسلام محمود نوراللهی با خبر شدیم.
بنده مخلص و فداکاری که عمر با برکت خویش را در عرصة تبلیغ فرهنگ ناب اسلامی و ترویج مذهب حقة تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مصروف داشته و به سوی معبود شتافت.
رحلت این عزیز را صمیمانه تسلیت گفته و برای آن فقید علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل از خداوند متعال خواستارم.

*متن پیام تسلیت معاون فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی
همچنین معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نیز با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین نوراللهی را تسلیت گفت.
 متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد به شرح ذیل است: 
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار درگذشت دوست و همکار عزیزمان طلبه و جانباز جبهه های نور علیه ظلمت مرحوم آقای محمود نورالهی همگان را متاثر، متألم و داغدار کرد.
داغِ فراق آن مرحوم برای ما حقیقتا داغی سنگین و طاقت فرساست اما آنچه قدری آن را قابل تحمل می کند، توفیق زیارت سید الشهداء است که در آخرین لحظات عمر شریفش نصیب او شد و امید است حضرت سید الشهداء خود میزبان آن عزیز باشد.
چه بسا چنین مقرر بود که دستمزد چندین سال خدمت به زائران ابی عبدالله و ره توشه مبلغان محترم، آن باشد که آخرین توشه اش زیارت مولای شهیدان ثبت شود.
همه کسانی که او را می شناختند بر اخلاص، سخت کوشی، پرتلاشی، خستگی ناپذیری، شوق و اشتیاق به خدمت، کارگشائی و صمیمیت آن مرحوم شهادت می دهند.
این جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به محضر ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی و تمامی همکاران محترم به ویژه همکاران معاونت فرهنگی و تبلیغی، صمیمانه این داغ بزرگ و جانکاه را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می کنم.
برای آن عزیز از دست رفته رحمت و غفران واسعه ی الهی و برای خانواده محترم و دودمان مکرم نوراللهی صبر و اجر آرزومندم.
سعید روستا آزاد
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی
25 مهرماه 1395
کلمات کليدي
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی, روستاآزاد, پرتال دفتر تبلیغات اسلامی, دکتر واعظی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما