کارگاه دانش افزایی کاربردی
1395/6/10 چهارشنبه به همت اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی؛ کارگاه دانش افزایی راهبردی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد کارگاه دانش افزایی راهبردی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به همت اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی این دفتر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، سید هاشم حسینی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی از برگزاری کارگاه آموزش ضمن خدمت با عنوان «دانش افزایی راهبردی (توجیهی قطب ها) کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی» ویژه مدیران، کارشناسان و کارکنان به مدت شانزده ساعت در این شعبه خبر داد.
وی افزود: توجیه و آگاه سازی کلیه پرسنل از فلسفه شکل گیری قطب های علمی و فرهنگی و مکانیزم پیاده سازی آن در کل سازمان از جمله اقدامات ضروری است که در این راستا شعبه خراسان رضوی در طراحی دوره های آموزشی پیش قدم شده و پس از تصویب این کارگاه در کمیته خاص شورای راهبری با بهره گیری از ظرفیت های موجود در دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری این کارگاه از ابتدای شهریور ماه سال جاری نموده است.
حسینی در ادامه افزود: بدین منظور از جهت برگزاری این دوره های آموزشی که به مدت 4 روز در شعبه برگزار گردید، از سیدمحمد هاشمیان مدیرکل مطالعات راهبردی دفتر تبلیغات اسلامی به دلیل اشراف کامل وی به مباحث قطبهای فکر ی فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی دعوت گردید تا تدریس در این کارگاه آموزشی را بر عهده گیرند.
شایان ذکر است این دوره با محوریت موضوعاتی همچون مسأله محوری، یادگیری سازمانی، برنامه ریزی راهبردی و آشنایی با قطب ها و مسایل سیزده گانه به مدت دو روز در شعبه خراسان رضوی برگزار گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما