به گزارش روایط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی درباره این اثر ارزشمند گفت: با توسعه صنعت رسانه ای و تنوع کارکردهای آن، قدرت این سامانه ها و شبکه های اجتماعی بر هیچ کسی پوشیده نیست. این دنیای رسانه ای در جنبه های گوناگون، از جمله دیدگاه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... افراد تأثیر می گذارد و مقوله دین نیز از این قاعده مستثنا نیست.
وی افزود: برخی از این رسانه ها، شکل جدیدی از دینداری را تولید و ترویج می کنند و رابطه جدیدی بین دین و سیاست و فرهنگ و اقتصاد و به طور کلی سبک زندگی برقرار می کنند. از آنجا که در فضای مجازی کسی به دنبال منبع و ماخذ مستند نیست، تغییرات فاحشی در افراد و کاربران ایجاد می کند.
کارشناس موسسه بوستان کتاب تصریح کرد: نویسنده در این کتاب، در پنج فصل، به آثار و پیامدهای دین رسانه ای پرداخته و حضور مفاهیم دینی را در رسانه های جمعی و الکترونیکی تبیین و بررسی کرده است. عناوین این فصل ها عبارتند از:
فصل نخست: ادبیات و مفاهیم؛
فصل دوم: چارچوب نظری رسانه و دین؛
فصل سوم: ابعاد اجتماعی و دینی رسانه ای شدن؛
فصل چهارم: آثار و پیامدهای حضور دین در رسانه های تکنولوژیک؛
فصل پنجم: نتیجه و دسته بندی.
کتاب دوستان و علاقهمندان به مطالعه در موضوع رسانه های مجازی و آثار آن بر روی دینداری، جهت تهیه و مطالعه این کتاب میتوانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده و با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.
این کتاب در قطع وزیری و در 332 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به تازگی چاپ شده و با قیمت 22 هزار تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد.