رئیسی
1395/6/10 چهارشنبه تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد:  لزوم استفاده حداکثری از توانمندی بالای دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: وجود چهره های صاحب نظر و صاحب اثر با نگاه های نو و موثر در حوزه دین از شاخص های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی می باشد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار رئیس و مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: عنایت و توجه اینجانب به دفتر تبلیغات اسلامی، قدیما و حدیثا بوده و هست و وجود چهره های صاحب نظر و صاحب اثر با نگاه های نو و موثر در حوزه دین از شاخص های اصلی دفتر تبلیغات شعبه خراسان رضوی می باشد.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: یک ویژگی بارز و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی، داشتن ظرفیت بالای علمی و حضور پررنگ نخبگان و مفاخر حوزه و افراد با استعداد و خوش فکر می باشد که باید حداکثر استفاده از این توانمندی بالا بشود.
وی همچنین ظرفیت بالای مشهد در پذیرش زائر از سراسر کشور، بلکه دنیا را یک فرصت مغتنم شمرد و با توجه به همسویی بخشی از فعالیت های آستان قدس و دفتر تبلیغات اسلامی خواستار اقدامات مشترک و هم افزایی بین دو نهاد به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت بالای زائر در مشهد شد و توجه دو نهاد را به ظرفیت بی بدیل زائر از سراسر کشور و ایجاد یک ذائقه جدید معنوی بین زائر را خواستار شد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مسعودی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گزارشی از بخش های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی و فعالیت های مرتبط با هر بخش و شرح وظایف ادارات کل این دفتر داد.  
وی ضمن اعلام آمادگی نسبت به همکاری با آستان قدس رضوی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از حداکثر ظرفیت های بالای سخت افزاری و نرم افزاری خود به منظور تقویت و گسترش باورهای دینی مجاوران و زائران امام رضا(ع) و ترویج فرهنگ رضوی در کشور و جهان اسلام استفاده خواهد کرد. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما