سه‌شنبه 29 اسفند 1402   15:16:25

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی خبر داد؛

آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور/ تولید بیش از ۷۶ هزار دقیقه در قالب ۳۵۰۰ دوره آموزشی تبلیغی در ایام کرونا از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی گفت: این مرکز آمادگی کامل جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور برای جامعه هدف را دارد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمدعلی سلیمانی در نشست مشترک گروه های تبلیغی تخصصی و عمومی شهر قم از آمادگی کامل این مرکز جهت برگزاری دوره های آموزشی در سراسر کشور برای جامعه هدف خبر داد.

وی گفت: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تقریباً در تمامی مسائل مورد نیاز امر تبلیغ و محتوای آن دوره آموزشی برگزار کرده یا در حال برگزاری می باشد و این دوره، به صورت حضوری و مجازی می باشد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی تصریح کرد: در یک سال و نیم اخیر که کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه بوده، این مرکز برای برگزاری دوره های حضوری در شهر قم و سایر شهرستان های کشور با محدودیت روبرو شده است، لذا با تولید بیش از ۷۶ هزار دقیقه در قالب ۳۵۰۰ جلسه ۲۰ دقیقه ای توانسته است که دوره های آموزشی خود را در فضای مجازی از سر بگیرد.

وی افزود: به زودی لیست تمامی دوره های برگزار شده توسط این مرکز با ذکر نام اساتید آن در سایت مرکز و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ جهت بهرمندی هر چه بیشتر مبلغان منتشر خواهد شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سرگروه های محترم در تمام نقاط مختلف کشور بر حسب نیازهای آموزشی گروه خود می توانند از طریق مکاتبه با معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و با توجه به آمادگی کامل مرکز آموزش های کاربردی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی، از دوره های این مرکز بهرمند شوند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما