جمعه 10 فروردين 1403   16:45:48

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تا 5 اردیبهشت ماه 1400؛

رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن 4» تمدید شد

  • خلاصه :رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن 4» با موضوع «الگوی آشتی و مصالحه» که به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق برگزار می شود، تا پنجم اردیبهشت ماه تمدید گردید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن 4» با موضوع «الگوی آشتی و مصالحه» که به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و خانه فناوری های فرهنگی اصفهان برگزار می شود، تمدید تا پنجم اردیبهشت ماه 1400 شد.

شرکت‌کنندگان در رویداد ملی ایده پردازی «کاریزمَن 4» می‌توانند به صورت فردی و گروهی ایده ها و طرح های پیشنهادی خود برای دستیابی به الگوی «مصالحه و آشتی» متناسب با اقتضای امروز فرهنگ و جامعه را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

به منظور تبیین دقیق موضوع رویداد و مشارکت دقیق تر در ایده پردازی، تعدادی فایل صوتی و تصویری از اساتید مرتبط از طریق نشانی اینترنتی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به آدرس noavari.dte.ir و یا اپلیکیشن «مدرسه فناوری فانوس»(قابل دانلود از اپلیکیشن «بازار») در اختیار قرار داده شده است که انتظار می رود شرکت کنندگان با دقت این مباحث را فراگرفته و با توجه به موضوع و محور اصلی رویداد ایده های خود را ارسال نمایید.

رویداد «کاریزمَن 4» به صورت ملّی و ویژه فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان خانم و آقا از سراسر کشور برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان به ایده پردازی در این حوزه می‌توانند تا پنجم اردیبهشت ماه 1400 با مراجعه به نشانی اینترنتی فوق الذکر در این رویداد ثبت نام و در صورت داشتن ایده اولیه، ایده خود را ثبت کنند.

شرکت کنندگان در این رویداد متن ایده نهایی خود را همراه با یک فایل صوتی یا فیلم ۳ دقیقه‌ای (با موضوع تشریح ایده) در سامانه noavari.dte.ir ثبت نمایند.

پس از اتمام مهلت اعلام شده، ایده های دریافتی مورد داوری قرار می گیرند و نتایج آن اعلام خواهد شد و از ایده پردازان برتر (به ترتیب نفرات اول تا سوم ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال) تقدیر خواهد شد؛ همچنین به پنج نفر بعدی که شایسته تقدیر شناخته می شود، مبلغ 5 میلیون ریال اعطا می گردد.

تمرین ایده‌ورزی و کسب تجربه، تقدیر از برترین‌ها و راهیابی‌ایده‌های استارت‌آپی به دهلیز خلاقیت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از مزایای شرکت در این رویداد است.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما