پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:08:24

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به طلاب صورت گرفت؛

افتتاح شعبه صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی در پردیسان قم

  • خلاصه :مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از افتتاح شعبه پردیسان این صندوق در دانشگاه باقرالعلوم(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )،  حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی شهیدی در حاشیه مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی در منطقه پردیسان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دارای پنج شعبه است که سه شعبه در استان های خراسان رضوی، اصفهان و خوزستان و دو شعبه در قم می باشد.
وی با اشاره به دلایل انتقال شعبه فیضیه این صندوق به پردیسان گفت: با توجه به اینکه در شعبه فیضیه صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی، خدمات به صورت الکترونیکی به طلاب ارائه می شد، مراجعه کننده کمتری وجود داشت و به علت استقرار 10 هزار خانواده طلاب در پردیسان و درخواست مکرر طلاب این منطقه و همچنین استقرار 3 واحد بزرگ دفتر تبلیغات اسلامی از جمله معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و وجود بیش از 300 کارمند و هیئت علمی دفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه، به این نتیجه رسیدیم که شعبه فیضیه را به این مکان منتقل کنیم.
 

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به ایجاد تسهیلات برای طلاب ساکن در پردیسان، تصریح کرد: با توجه به وجود مشکل در رفت و آمد، طولانی بودن مسیر، گرانی کرایه ها و اتلاف وقتی که انجام می شود، تصمیم گرفته شد که خدمات این صندوق را در پردیسان به طلاب ارائه کنیم.

وی با اشاره به افتتاح شعبه پردیسان صندوق قرض الحسنه دفتر با حضور حجج الاسلام والمسلمین واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و مدیران این دفتر افزود: امیدواریم که بتوانیم خدمات ارزشمندی را به طلاب ساکن در پردیسان و این مجموعه از دفتر ارائه دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با تأکید بر اینکه شعبه فیضیه تعطیل نشده و تمامی امکانات و پرسنل به پردیسان منتقل شده است، اظهار داشت: با وجود شعبه مرکزی صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای خیابان صفائیه و بررسی شعبه مدرسه فیضیه که تراکنش های آن بسیار پایین آمده بود، تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات بهتر و بهینه تر، نام و مکان شعبه فیضیه را به شعبه پردیسان تغییر و منتقل کنیم.
وی با اشاره به این که شعبه پردیسان هر روز از ساعت 7:30 تا 13:30 آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد، خاطرنشان کرد: مشتریانی که به شعبه پردیسان این صندوق مراجعه می کند، می توانند کلیه خدمات اعم از وام، انتقال وجه، حواله های غیر حضوری ساتنا و پایا و خدمات چک های خود را انجام دهند؛ در ضمن مشتریان گرامی می توانند از طریق دستگاه خودپرداز که در جنب درب این شعبه مستقر کرده ایم، خدمات دریافت وجه نقد، انتقال حساب و تراکنش ها را انجام دهند.

جهت دیدن گزارش تصویری مراسم افتتاحیه این صندوق، اینجا کلیک نمایید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما