جمعه 10 فروردين 1403   12:10:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در راستای منویات رهبر معظم انقلاب؛

مجموعه 6 جلدی «از قرآن بپرسیم» منتشر شد

  • خلاصه :مجموعه 6 جلدی «از قرآن بپرسیم» در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید کتب پاسخ به شبهات، از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مجموعه کتب «از قرآن بپرسیم» در 6 جلد از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.

قرآن برترین هدیه نازل شده الهی است که برای راهنمایی و دستگیری انسان از جانب پروردگار هستی فروفرستاده شده است؛ این هدیه گرانبهای راهگشای چالش، مشکلات و پرسش های بشر است.

مرکز ملی پاسخگویی به سؤلات دینی، در جایگاه مرکز تخصصی پاسخ به پرسش های دینی، روزانه مورد مراجعه هزاران نفر از هموطنان عزیزی است که برای بیش‌دانستن در مورد آموزه های دینی، دغدغه دارند و از راه های ارتباطی گوناگون، پرسش خود را با کارشناسان مرکز مطرح می کنند؛ قرآن کریم در فرآیند پاسخگویی دینی، اصلی ترین و اصیل ترین منبع پاسخ ها است.

مقام معظم رهبری دام ظله در دیدار سوم دی ماه 1397 با مدیران ارشد دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر و تحسین فعالیت پاسخگویی، امر فرمودند که در کنار ظرفیت های مختلف پاسخگویی، اهتمام بیشتری به تولید کتاب در این زمینه صورت گیرد؛ پیرو این امر معظم له، از بین پرسش های قرآنی این مرکز، مجموعه هایی ناظر به موضوعات پرتکرار و مورد مراجعه بیشتر مخاطبان مرکز، انتخاب و به همت تعدادی از کارشناسان ارجمند این مرکز با استفاده از چشمه های بی پایان معارف قرآنی به زیور پاسخ هایی از قرآن، آراسته شد.

در تدوین مجموعه «از قرآن بپرسیم» تلاش بر ساده نویسی و سهولت استفاده برای عموم مخاطبان ارجمند بوده و در عین حال، بیان روان در کنار اتقان علمی و مستند سامان پذیرفته است.

عناوین کتب مجموعه «از قرآن بپرسیم» عبارتند از: «قرآن و خرافه ستیزی»، «تأثیرپذیری قرآن از فرهنگ زمانه»، «فلسفه مجازات های قرآن»، «اسلام، دین جنگ یا صلح»، «عوامل اضطراب و آرامش در قرآن»، «اخلاق اجتماعی از دیدگاه قرآن».

علاقه مندان با خرید اینترنتی این مجموعه از طریق نشانی www.bustaneketab.com می توانند از تخفیف 20 درصدی اثر مذکور بهره مند شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما