جمعه 7 ارديبهشت 1403   00:13:38

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

ضرورت فراگیری فنون و مهارت های خاص تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان گفت: تبلیغ در این عرصه نیازمند یادگیری فنون و مهارت های خاص خود است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد در افتتاحیه نمایشگاه محصولات فرهنگی کودک و نوجوان که در سالن رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، حمایت از این نوع فعالیت ها را وظیفه اصلی و از سیاست های مهم این معاونت برشمرد.
وی فعالیت در عرصه کودک و نوجوان را امری مهم عنوان کرد و افزود: در وهله اول، فعالیت در این زمینه سهل و آسان می باشد اما بعد از ورود به این عرصه و مواجه شدن با ویژگی های اجرا و تولید محتوا، مبلغان به این نتیجه خواهند رسید که این کار چنان که اول فکر می کردند، آسان نبوده و نیازمند یادگیری فنون و مهارت های خاص خود می باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: موفقیت در این نوع فعالیت ها، نیازمند دسترسی سریع به بانک اطلاعاتی در حوزه تربیت دینی قشر کودک و نوجوان می باشیم.
وی تشکیل انجمن کودک و نوجوان را امری مبارک برشمرد و افزود: تشکیل این انجمن بسیار مورد نیاز در این عرصه بود که بحمد الهی تشکیل شده است، اما این انجمن باید افقی را ترسیم کند که فعالیت های خود را تا چه حدی می خواهد برساند و چه برنامه هایی را در آینده پیش رو خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در کشور و کمتر شدن فعالیت های تبلیغ حضوری مبلغان در زمینه کودک و نوجوان، باید انجمن کودک و نوجوان به فکر تهیه و تدوین برنامه های تبلیغی در فضای مجازی و رسانه باشد.
گفتنی است در این مراسم، حجت الاسلام فرمانی «مدیرگروه تبلیغ تخصصی شکوفه های آسمانی و مدیر نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان» در زمینه ایجاد و اهداف این نمایشگاه مطالبی را بیان کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما