پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403   15:10:47

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رقابت طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان در آزمون ورودی دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • خلاصه :آزمون مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) به میزبانی مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره) اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محسن کاردانپور «سرپرست معاونت آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)» در گفت وگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: آزمون سراسری مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) تحت نظارت و با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.
وی گفت: این آزمون که برای داوطلبان خواهر و برادر حوزه علمیه اصفهان تدارک دیده شده بود، از ساعت ۹ الی ۱۰:۴۰ صبح (۱۰۰ دقیقه) برای مقطع کارشناسی و ۹ الی ۱۱ صبح (۱۲۰ دقیقه) برای مقطع کارشناسی ارشد به طول انجامید.
سرپرست معاونت آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: در مقطع کارشناسی داوطلبان خواهر در رشته زبان انگلیسی(گرایش مطالعات اسلامی) برای کسب نمره و امتیاز لازم به منظور دعوت به مرحله مصاحبه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد نیز داوطلبان خواهر در رشته فلسفه و کلام اسلامی و برادران در رشته های فقه سیاسی و ارتباطات اجتماعی (گرایش تبلیغات فرهنگی) برای کسب نمره و امتیاز لازم به منظور دعوت به مرحله مصاحبه در رقابت آزمون حضور یافتند.
حجت الاسلام کاردانپور اظهار داشت: از قبول شدگان در مرحله ابتدایی ـ آزمون سراسری تحت نظارت سازمان سنجش ـ برای حضور در مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و افرادی که موفق به اخذ امتیاز لازم و حد نصاب در مصاحبه شوند، به منظور حضور در دوره های رسمی و رشته های مذکور ثبت نام نهایی به عمل آمده و برای آنها تشکیل پرونده آموزشی داده خواهد شد.
وی گفت: تحصیل برای پذیرفته شدگان نهایی در مقطع کارشناسی سه سال تحصیلی ۶ ترم (نیمسال) آموزشی و در مقطع کارشناسی ارشد ۲ سال تحصیلی و ۴ ترم (نیمسال) آموزشی است.
سرپرست معاونت آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) خاطرنشان کرد: این آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل ها و آیین نامه های ابلاغی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با لحاظ پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما