پنجشنبه 9 فروردين 1403   13:24:02

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

نخستین نشست دورهمی نخبگان مبلغ فضای مجازی در اهواز برگزار شد

  • خلاصه :سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین نشست دورهمی نخبگان مبلغ فضای مجازی در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام اصغر غیبی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری نشست دورهمی نخبگان مبلغ فضای مجازی در اهواز، اظهار داشت: این نشست که به میزبانی دقتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، نسبت به ضرورت تشکیل جبهه فعالان فضای مجازی، همایش های ماهانه، برگزاری دوره ای هیئت هنر و تشکل های همسان گرای این حوزه تأکید شد که یکی از محورهای آن ضرورت، همدلی و نزدیکی افکار برای کنش گری هماهنگ و با برنامه در فضای مجازی است.

وی گفت: حاضران در نشست، با بررسی و مقایسه نقش فضای مجازی در آشوب های دی ماه سال 96 و فتنه اخیر به اهمیت فعالیت برنامه ریزی شده و هماهنگ، تأکید کردند و مقرر شد که ضمن همکاری با دیگر مبلغین این عرصه، از تشکل های همفکر و فعال برای تشکیل هر چه سریعتر اولین همایش بزرگ جبهه فعالان رسانه ای استان خوزستان دعوت به عمل آید.

سرپرست اداره فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در این نشست، حاضران از مجموعه های فرهنگی مختلفی همچون مؤسسات هنری تولید محصولات رسانه ای، مدیران شبکه ها و کانال های فعال حوزه انتشار و ایده پردازان و متخصصان فضای مجازی حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما