جمعه 10 فروردين 1403   16:11:47

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

اعزام 582 مبلّغ در دهه اول محرم از شعبه جنوب شرق کشور

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با فرارسیدن دهه اول محرم الحرام و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) 582 مبلّغ را به مناطق مختلف جنوب شرق کشور اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین میرخانی «رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی این دفتر» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شروع دهه اول ماه محرم‌الحرام 582 مبلّغ جهت پرداختن به امورات فرهنگی، تبلیغی و تبیین موضوعات دینی به مناطق مختلف جنوب شرق اعزام شدند.

وی هدف از اعزام مبلغین در ماه محرم را تبیین قیام عاشورا در منطقه دانست و گفت: علاوه بر شور حسینی، شعور حسینی هم باید در بین مردم رواج پیدا کند و علاوه بر این موضوع مهم، مبلغین به تبیین و توضیح دو محور اساسی روز  نیز پرداخته اند که این دو محور اساسی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحکیم خانواده و آموزش‌های مهم و اساسی است.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این محتوا و موضوعات بیان شده در کنار بازخوانی معارف اهل‌بیت (ع) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که مبلغین به این موضوع مهم نیز در این ایام به ویژه در منابر خود پرداختند.

وی افزود: از 582 مبلغ خواهر و برادر اعزامی شعبه جنوب شرق کشور، 89 نفر از شهر مقدس قم، 132 نفر اعزامی شعبه، 280 نفر مبلغین بومی، اعزام 6 گروه به تعداد 73 نفر و اعزام 8 نفر نخبه و تخصصی بوده اند که به مناطق مختلف جنوب شرق جهت انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی اعزام شدند.

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی خاطرنشان کرد: امسال مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور علاوه بر تبلیغ در مناطق مشترک، در گروه‌های جهادی و یاری رسانی محرومین نیز فعالیت نموده اند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما