يكشنبه 30 ارديبهشت 1403   11:54:38

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در کارگاه مهارت های زندگی بیان شد؛

راهکار های کاهش اضطراب دانش آموزان در شب امتحان

  • خلاصه :به همت گروه تبلیغ تخصصی «مشاوره و مددکاری راه روشن» کارگاه مهارت های زندگی با موضوع فرزندم، امتحان، اضطراب برای جمعی از اولیای دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ شهر قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، به همت گروه تبلیغ تخصصی «مشاوره و مددکاری راه روشن» و با حمایت اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی کارگاه مهارت های زندگی با موضوع "فرزندم، امتحان، اضطراب" در سالن جلسات رضوان برگزار گردید.
این کارگاه آموزشی با حضور استاد حجت الاسلام مهدی پورقلی کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی و از مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی برای جمعی از اولیای دانش آموزان دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ شهر قم با هدف ارتقای دانش والدین جهت مدیریت استرس دانش آموزان در ایام امتحانات صورت پذیرفت.
حجت الاسلام پورقلی اظهار داشت: عواملی چون «مقایسه گری»، «توقعات زیاد والدین»، «سرزنشگری» و ... از جمله مواردی است که می تواند اضطراب را در فرزندان ما به وجود بیاورد.
وی در ادامه افزود: زمانی که اضطراب بر فرزندان مسلط شود در نتیجه آن اعتماد به نفس در آینده را ضعیف خواهد کرد و ممکن است موجب وسواس در رفتار داتش آموزان گردد.
حجت الاسلام پورقلی تصریح کرد: مدیریت زمان خواب و تنظیم آن می تواند نقش بسزایی در آرامش سلامت روان و بهبود کیفیت مطالعه و یادگیری فرزندان داشته باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما