شنبه 8 ارديبهشت 1403   13:10:16

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به منظور گسترش تعامل، همکاری و هم افزایی بین نهادها صورت گرفت:

امضا تفاهم نامه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

  • خلاصه :با هدف همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر، تفاهم نامه ای میان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز پنج شنبه 30 آذر 1402، تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.
گفتنی است از اهداف این تفاهم نامه می توان به «بهره‌گیری از امکانات طرفین در زمینه تبلیغ و امور فرهنگی»، «ترویج معارف قرآن و اهل بیت؛ مهدویت؛ صحیفه سجادیه؛ نهج البلاغه»، «دسترسی مخاطبان به آثار و فراورده‌های فرهنگی و دینی دو دستگاه و شبکه های مجازی»، «پاسخگویی به سؤالات و شبهات رایج در بین مخاطبان»، «مشارکت در تولید و انتشار جزوات و نشریات فرهنگی و تبلیغی»، «برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی برای معرفی دستاوردهای دو دستگاه» و «بهره‌گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو دستگاه به‌منظور ارتقاء سطح» اشاره کرد.
این تفاهم نامه با محوریت همکاری در موضوعاتی چون؛ فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی و تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی و رسانه‌ای منعقد گردید.
لازم به ذکر است مدت این تفاهم نامه 5 سال بوده، ضمنا مقرر گردید تا کمیته‌ای فعال مرکب از نماینده تام‌الاختیار وزارت و دفتر تشکیل شود تا اقدامات لازم را به عمل‌آورند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما