جمعه 31 فروردين 1403   21:19:56

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

جلسه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی برگزار شد

  • خلاصه :بیست و یکمین جلسه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با حضور رئیس و اعضای کمیته در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در بیست و یکمین جلسه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، گزارش کرسی های تخصصی و ترویجی برگزار شده پژوهشکده ها و مراکز در سال 1399 و تعیین درصد مشارکت فعالیت مشترک پژوهشکده ها و مراکز همکاری های علمی و بین الملل مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، رجبعلی اسفندیار «رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» ضمن ارائه گزارشی از کرسی های ترویجی، نشست های علمی و کرسی های تخصصی، بر اجرای مصوبه کلیدی کمیته دستگاهی مبنی بر حمایت از برگزاری کرسی های ترویجی با محوریت کرسی تخصصی و ساماندهی محتوای کرسی ها و نشست های علمی تاکید کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه  به آسیب شناسی کرسی های تخصصی، تبیین جایگاه کرسی تخصصی در ارتقاء، تهیه لیستی از کرسی های برگزار شده توسط هر یک از اعضای هیئت علمی، تهیه ویژه نامه ای برای هفته پژوهش با موضوع کرسی های تخصصی و ترویجی در هفته پژوهش از طرف مرکز همکاری های علمی و بین الملل و مواردی دیگر را مورد توجه قرار دادند.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما