پنجشنبه 9 فروردين 1403   23:42:00

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در جلسه تعامل مسؤولان مؤسسه معصومیه با میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن تأکید شد:

ضرورت توانمندسازی مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه در بحث های قرآنی مربوط به زنان

  • خلاصه :رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن قطب های فکری و فرهنگی بر ضرورت توانمندسازی مرکز پژوهش های اسلامی معصومیه در بحث های قرآنی مربوط به زنان تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در نشست تعامل مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) با میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن قطب های فکری و فرهنگی که با حضور رئیس و دبیر این میز برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ ضرورت قطبی شدن برنامه‌ های مؤسسه، جلساتی با حجت الاسلام والمسلمین سبحانی «رئیس قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با جریانها و فرق انحرافی» و دبیران محترم میزها در پایان سال 1399 داشتیم و مقرر شد که جلساتی به صورت تخصصی، کاربردی و جزئی‌تر با حضور مدیر، معاونین، مدیران گروه ها مؤسسه، و رئیس و دبیران میزها برگزار شود.

وی گفت: در جلسه هماهنگی و همفکری که با دبیران میزهای سه گانه قطب تعمیق ایمان دینی و مقابله با جریانها و فرق انحرافی صورت گرفت، مقرر شد این جلسات را ابتدا از میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن آغاز کنیم.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(خواهران) قطبی سازی رشته های مؤسسه، آموزش‌های دروس آزاد، تشکیل هسته‌های پژوهشی، هدایت و حمایت از پایان نامه‌هایی که در مجموعه انجام می‌گیرد را به عنوان محورهایی که در جلسات گذشته مطرح شد، عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده «رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن» ضمن تأکید بر اهمیت توانمندسازی مرکز پژوهش‌ها در بحث‌های مربوط به زنان اظهار داشت: اولین قدم در این راه، توانمندسازی مرکز پژوهش ها در بحث های قرآنی مربوط به زنان است؛ با دقت در پژوهش های انجام شده متوجه می شویم که کار جدی پژوهشی مربوط به مسائل زنان انجام نشده است.

وی، نبودن بودجه، موازی سازی کارهای پژوهشی، عدم پیشینه شناسی در انتخاب پروژه و عدم اطلاع مراکز پژوهشی از نحوه و روند فعالیت‌های صورت گرفته نسبت به یکدیگر را از جمله آسیب های امر پژوهش دانست.

در پایان این جلسه نیز، مرتضی غرسبان «دبیر میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن» نیز گزارش اجمالی از فعالیت های انجام شده توسط این میز ارائه داد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما