جمعه 10 فروردين 1403   12:51:06

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور خبر داد:

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه

  • خلاصه :سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ایام فاطمیه با محوریت کتاب «حضرت فاطمه(س) الگویی برای همه» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، شعبه جنوب شرق با هدف ترویج مکتب این بانوی بزرگوار دو عالم، به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حضرت فاطمه (س) الگویی برای همه» نوشته سید محمد ضیاء آبادی اقدام نموده است.

وی گفت: مخاطبان می‌توانند برای تهیه کتاب به کتاب فروشی های معتبر مراجعه نمایند و یا با مراجعه به سایت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور به آدرس  jdte.ir فایل pdf آن را تهیه و در مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیسی که در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور درباره کتاب مذکور تصریح کرد: این کتاب دربردارنده سخنرانی‌هایی از «سید محمّد ضیاءآبادی» می باشد که طی آن، با استفاده از علم و عرفان و منابع به گوشه‌هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی  از میان برندگان این مسابقه کتابخوانی 15 بهمن ماه 99 برگزار خواهد شد و به نفرات انتخاب شده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما