پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:19:21

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره اول فصلنامه «مطالعات علوم قرآن» منتشر شد

  • خلاصه :اولین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی «مطالعات علوم قرآن» به همت اداره نشریات و پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، اولین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی «مطالعات علوم قرآن» منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jqss.isca.ac.ir  نمایه گردید.

«مرجعیت علمی قرآن از نگاه علامه طباطبایی» نوشته محمد فاکر میبدی و محمدحسین رفیعی، «مرجعیت قرآن و گستره آن در اندیشه علامه سیدمحمدحسین فضل‌اللّه» به قلم فرج‌الله میرعرب و «بررسی و نقد اثرپذیری قرآن از تورات و انجیل در EQ (دائرة‌المعارف قرآن لیدن)» اثر علی خراسانی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «درآمدی بر مبانی علوم قرآنی مرجعیت علمی قرآن از دیدگاه آیت‌اللّه معرفت» نوشته سیدعلی سادات‌فخر، «بررسی شبهات دکتر سها درباره تعدد زوجات در قرآن کریم» به قلم حسین رضایی و فرج‌الله میرعرب، «نقد مغالطات مستشرقان در مطالعات قرآنی» اثر محمدعلی محمدی و «قواعد حاکم بر بهره‌مندی از روایات تفسیری» نوشته محسن قمرزاده و فاطمه السادات ارفع از دیگر مطالبی می باشد که این شماره منتشر شده است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما