شنبه 18 مرداد 1399   10:31:07
(جهش تولید)

print

آرشیو

تفکر غلط برخی رسانه ها برای دیده شدن باید اصلاح شود/ پیامد عملکرد نامناسب برخی از رسانه های حوزوی/ رسانه حوزوی باید برای مردم کارکرد داشته باشد

دانش آموخته دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) به تبیین وظیفه رسانه ها جهت پیشرفت حرکت حوزه پرداخت و گفت: تفکر غلط برخی رسانه ها برای دیده شدن باید اصلاح شود و عدم تخصص برخی رسانه های حوزوی می تواند اتفاقات بدی را برای حوزه رقم بزند.

تأسیس مرکز نوآوری و خلاقیت در دفتر تبلیغات اسلامی/ حمایت و پشتیبانی از صاحبان ایده های نو در حوزه های علمیه

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به توافق این دفتر با معاونت علمی ریاست جمهوری، از تأسیس مرکز نوآوری و خلاقیت در این دفتر در راستای حمایت و پشتیبانی از صاحبان ایده های نو در حوزه های علمیه خبر داد.

شاخص ترین نقاط ضعف رسانه های دینی/ ضرورت پرهیز رسانه های دینی از حرکت های انفرادی

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، شاخص ترین نقاط ضعف رسانه های دینی را عدم شناخت مخاطب، حرکت لاکپشتی و رغبت به کار فردی دانست.

هشدار به برخی رسانه ها درباره ایجاد بدبینی نسبت به نهادهای حوزوی

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: وقتی عده ای هستند که با بی تقوایی اعتماد مخاطب را به نهادهای حوزوی سلب کرده و بدبینی و تردید ایجاد می کنند، در حوزه اثر بخشی، آثار و علائم موفقیت را در نتیجه کار رسانه های حوزوی نمی بینیم.

نقطه خلأهایی در انعکاس اخبار نهادهای حوزوی در رسانه ها وجود دارد

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه خلأهایی در انعکاس اخبار نهادهای حوزوی در رسانه ها وجود دارد، بر ضرورت تلاش حداکثری آنها در معرفی فعالیت های مراکز حوزوی تأکید کرد.

نقش مؤثر انجمن های تخصصی تبلیغ در ارتقاء فعالیت های تبلیغی تخصصی

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مبلغانی که در رشته های مختلف تخصص دارند، باید با جدی گرفتن فعالیت تشکیلاتی و جمعی، جایگاه و نقش واقعی خود را در عرصه فرهنگی پیدا کنند.

ضرورت تدبیر جهت جلوگیری از مقطعی بودن طرح تبلیغ دانش آموزی

رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به ارزش و اهمیت بی بدیل مخاطب دانش آموزی و تأثیر پذیری بالای آنان از یک طرف و جایگاه و تأثیر گذاری مدرسه از طرف دیگر، برای چنین طرحی باید تدابیری اندیشیده شود که مقطعی نباشد.

بررسی پیشرفت پروژه های قطبی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی

رئیس میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست مشترک با پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی ضمن بررسی پیشرفت پروژه های قطبی، راهکارهایی برای ارتقاء همکاری‌های بخش پژوهش و قطب های فکری - فرهنگی بیان کرد.

شماره 101 فصلنامه «فقه» منتشر شد

صد و یکمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» به همت اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

​​​​​​​تأسیس مرکز نوآوری و خلاقیت در دفتر تبلیغات اسلامی/ حمایت و پشتیبانی از صاحبان ایده های نو در حوزه های علمیه

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به توافق این دفتر با معاونت علمی ریاست جمهوری، از تأسیس مرکز نوآوری و خلاقیت در این دفتر در راستای حمایت و پشتیبانی از صاحبان ایده های نو در حوزه های علمیه خبر داد.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
025-371160
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما