پنجشنبه 9 فروردين 1403   17:46:24

(مهار تورم، رشد تولید)

print

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی در مجلس

  • خلاصه :نمایشگاه دستاوردهای مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی در مجلس شورای اسلامی با شعار امتداد مسئله محوری در چرخه حکمرانی و با حضور جمعی از نمایندگان و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 16 اردیبهشت ماه 1358 بنیان شد.
وی افزود: با تصویب هیئت امنای دفتر در سال 1390 رویکرد مسئله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اتخاذ شد و پس از آن کلیات طرح تاسیس قطب های فکری و فرهنگی دفتر با انتخاب 15 مسئله از مسایل و مشکلات مهم فرهنکی کشور براساس شاخص هایی همچون فوریت نیاز جامعه، توانمندی دفتر و... در سال 1392 دنبال شد.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: عملیاتی سازی این رویکرد توسط مراکز دفتر طی سال های 1393 تا 1401 صورت گرفت که تفصیل آن جهت آشنایی بیشتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته شده است.
وی با اشاره به افتتاح این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از مجلس و دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پنجم بهمن ماه در محل نمایشگاه دائمی خانه ملت برپا خواهد بود تا حضور ثمر بخش و ارایه رهنمودهای نمایندگان محترم مجلس بتواند ما را در پیشگیری و حل مسائل فرهنگی کشور یاری کند.



 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما