جمعه 10 فروردين 1403   03:51:01

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی؛

شماره ۳۳۸ ماهنامه «پیام زن» منتشر شد

  • خلاصه :سیصد و سی و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی با عنوان «پیام زن» ویژه آذرماه ۱۳۹۹ به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سیصد و سی و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی با عنوان «پیام زن» ویژه آذرماه ۱۳۹۹ در ۶۴ صفحه، به سردبیری محمدعلی روزبهانی چاپ و توزیع شد.

این شماره از ماهنامه «پیام زن»، ماهنامه ای با حال و هوای کرونایی که با دغدغه خانواده ی ایرانی و کرامت زن مسلمان ایرانی سعی دارد در کنار فراهم کردن اوقاتی لذت‌بخش برای مطالعه و بهره بردن از روایت‌ها و داستان های شیرین، تلخی آسیب هایی که در دنیای مدرن بر پیکره خانواده ایرانی، روابط زناشویی و فرزندان وارد می شود را نیز گوشزد کند.

از این رو، در آخرین شماره از پاییز ۹۹، پرونده «فیلم ‌فارسی روی قالی ایرانی» با موضوع آسیب شناسی سریال های سینمای خانگی مورد بررسی قرار گرفته است؛ در این پرونده تلاش کردیم با تحلیل محتوای برخی از سریال های پربیننده‌ سینمای خانگی، زنگ خطر را برای خانواده‌های ایرانی به صدا درآوریم.

«فیلم‌فارسی روی قالی ایرانی: پرونده‌ای برای آسیب شناسی سینمای خانگی» پرونده‌ای مسئله‌ محور به منظور تحلیل محتوای سریال های سینمای خانگی است؛ با وجود گذشت یک دهه از تولد شبکه‌ نمایش خانگی، ده‌ ها سریال مختلف تولید و عرضه شده که از سوی خانواده‌ ها مورد استقبال قرار گرفته است. سریال‌ هایی که از نظر محتوایی و انتخاب موضوع در سطحی بسیار پایین‌ تر از تلویزیون و سینما قرار گرفته و اغلب کپی‌ های محض از شبکه‌ های ترکیه‌ ای هستند؛ نکته حائز اهمیت، مفاهیمی غریب و بیگانه با فضای خانواده‌ ایرانی است که به شدت بر ارتباط میان زن و شوهر، والدین و فرزندان، سطح توقعات، خواسته‌ ها و نیازها در محیط خانواده و احساس رضایت آنها تأثیرگذار است.

در این پرونده سعی شده با نگاهی مفهومی، چهار سریال پرمخاطب هم‌گناه، مانکن، دل و نهنگ آبی آسیب‌ شناسی شده و دلایل اقبال مخاطبین به این سریال‌ها نیز مورد کنکاش قرار بگیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما