پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:38:29

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

۱۰۰۰ مبلغ به مناطق محروم و آسیب ‌پذیر اصفهان اعزام شدند

  • خلاصه :سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به بحث معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب در سال جاری ۷۰۰ مبلغ برادر و ۳۰۰ مبلغ خواهر از استان به مناطق محروم و مناطق آسیب ‌پذیر اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی با اشاره به بحث معنویت و اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سیاست اعزام مبلغان به مناطق محروم و آسیب ‌پذیر بر این اساس شکل گرفته است.

وی افزود: در این راستا، سلسله نشست‌های تخصصی اخلاق با موضوعاتی همچون اخلاق در خانواده، اخلاق تشکیلاتی، اخلاق سیاسی و اخلاق فرهنگی ویژه مبلغان برگزار شد.

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: آموزش خانواده به منظور ارائه روش‌های مؤثر در خانواده، آموزش اخلاق تشکیلاتی برای آموزش شیوه‌های مهارت اخلاقی مبلغ در ارتباط با مردم، آموزش اخلاق سیاسی برای بحث کسب مهارت مواجهه با شبهات در مورد کارآمدی نظام و آموزش اخلاق فرهنگی به منظور کسب مهارت ارتباط با آسیب دیدگان اجتماعی طراحی شد.

وی گفت: حدود 2 سالی است که اعزام مبلغ توسط دفتر تبلیغات اسلامی به شیوه اعزام گروهی در مناسبت‌هایی مثل ماه‌های محرم و رمضان انجام می‌شود و گروه‌های تبلیغی در موضوعات خانواده، کودک و نوجوان و مشاوره انجام وظیفه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام اظهار داشت: امسال به دلیل هم‌ افزایی و تأثیرگذاری بیشتر فعالیت مبلغان، اعزام مبلغ به مناطق به صورت گروهی انجام گرفت.

وی با اشاره به اعزام 80 گروه تبلیغی به مناطق مختلف، گفت: بخشی از آنها در ماه محرم فعال شدند و در مراکز فرهنگی، مساجد، هیئت ‌های مذهبی و... فعالیت می ‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در سال جاری بیش هزار مبلغ از استان اصفهان به سراسر کشور اعزام شدند که 700 نفر آنها از برادران و مابقی خواهران بودند که این فعالیت تبلیغی با محوریت اعزام به مناطق محروم و اعزام به مناطق آسیب‌ دیده انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ماه محرم برای مبلغانی که در اصفهان حضور داشته و اعزام نشده ‌اند، کارگاهی با عنوان "هنر تبلیغ در عصر فرا مدرن" توسط همایون شفیعی در نظر گرفته شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما