جمعه 10 فروردين 1403   02:01:37

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

توجه به نیازهای فرهنگی خانواده از عوامل توفیق در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: به نظر می رسد از عوامل توفیق در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، تمرکز بر خانواده و نیازهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در دیدار مسئول فرهنگی خانواده کارکنان ناجا اظهار داشت: موضوع خانواده و توجه به آن، امر بسیار اساسی و اهمیت دادن به آن، اهتمام داشتن و ایجاد ساختار برای رفع نیازهای خانواده از هوشمندی مجموعه نیروهای مسلح و ناجا می باشد.

وی گفت: در دستگاه های نظامی ایجاد ساختار بسیار مهم است، زیرا اگر ساختار مورد نظر نباشد، نمی توان فعالیتی را در آن زمینه به صورت منسجم و اثرگذار داشت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد:  در حال حاضر از عوامل توفیق در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، تمرکز بر خانواده و نیازهای آن است و شناخت مسأله های مرتبط جهت حل آن، از قدم های اصلی و اساسی در این مورد می باشد.

وی، همکاری با مجموعه ناجا را از افتخارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دانست و افزود: همکاری این دفتر با مجموعه ناجا و نیروهای مسلح جزو وظایف و افتخارت دفتر تبلیغات اسلامی می باشد؛ این همکاری با اعزام مبلغ در موسم های تبلیغی همچون محرم، تابستان و ماه رمضان صورت می پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اظهار داشت: نیروهای خدوم ناجا به دلیل گستردگی وظایف و حجم بالای فعالیت ها، کمتر می توانند در کنار خانواده باشند؛ مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به حقی که نیروهای مسلح بر مردم کشور ایران دارند، پرداختن به امور فرهنگی و تبلیغی خانواده های محترم این قشر را وظیفه خود می داند و سعی می کند با تمام توان در حل مسأله های مرتبط در زمینه خانواده، فضای مجازی و تولید محتوا اقدام نماید.

وی با اشاره به گام های مختلف در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بیان داشت: یکی از نیازهای فعلی مجموعه ناجا در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، تقویت و توانمندسازی روحانیون مستقر و فعال در آن مجموعه می باشد. بخش های قابل توجهی از روحانیون و مبلغان محترم ناجا می توانند از آموزش های لازم و به روز در عرصه مسائل تبلیغی را از سامانه های دفتر استفاده کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: می توان در قدم اول همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با ناجا، ظرفیت بزرگ آموزشی این معاونت اعم از آموزش حضوری و مجازی با موضوعاتی همچون خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره، فضای مجازی و... در اختیار ناجا قرار گیرد.

وی افزود: در مجموعه های نظامی با توجه به ویژگی قانون مداری که به صورت جدّ در نیروهای آن وجود دارد، دوره های آموزشی می تواند منسجم، منظم و تأثیرگذار برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد، موضوع "مسأله محوری" را در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی دارای اهمیت بسیار دانست و اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی قریب به ۱۴ سال است که موضوع "مسأله محوری" را محور فعالیت های مختلف خود قرار داده و تلاش می کند که علاوه بر شناخت نیاز و مشکلات مخاطب در رفع آن نیز اقدامات لازم را انجام دهد؛ اینکه مخاطب بعد از سخنرانی های دینی بتواند به حل مسأله خود برسد و گره موجود در کار خود را باز نماید، از اهمیت موضوع "مسأله محوری" می باشد.

وی گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص ایجاد طرح و اجرای آن در موضوعات و نیازهای مختلف ناجا، چه در زمینه تولید محتوا و چه در زمینه آموزش روش های تبلیغ، آمادگی کامل دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما