جمعه 10 فروردين 1403   10:57:03

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

شب شعر قسم به قاصم با حضور اساتید شعر مقاومت برگزار می شود

  • خلاصه :رئیس اداره هنرهای ادبی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شب شعر و خاطرهقسم به قاصم به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه این دفتر و با حضور اساتید شعر آئینی، حماسی و مقاومت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سیدمهدی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی به همت معاونت فضای مجازی ، هنر و رسانه این دفتر تصریح کرد: در سومین روز از هفته مقاومت "آیین شب شعر و خاطره" پاسداشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان برگزار می شود.

وی بیان داشت: اکران فیلم مستند کوتاهی در خصوص هنر و شعر مقاومت واجرای سرود حماسی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این آئین است وسردار الماسی نیز در این آئین به سخنرانی و خاطره گویی خواهد پرداخت.

رئیس اداره هنرهای ادبی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور شاعران آئینی، حماسی و مقاومت در این آئین اظهارداشت: اساتیدی همچون علی موسوی گرمارودی، محمد علی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی و جمعی از شعرای طراز اول فاضل و حوزوی نیز در این مراسم شعرخوانی خواهند داشت.

وی بیان داشت: شاعران غیرفارسی زبان از عراق و پاکستان هم به زبان های عربی و اردو، شعرشان را به ساحت شهیدان مقاومت تقدیم خواهند کرد و حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی نیز به مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

موسوی با بیان اینکه اجرای این مراسم را نجم الدین شریعتی برعهده خواهد داشت خاطرنشان کرد: شاعران ارجمند و عموم علاقه مند به هنرمقاومت می توانند در این رویداد هنری که روز سه شنبه ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۸ در مرکز همایش های غدیر قم واقع در خیابان معلم برگزار می شود، شرکت کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما