شنبه 1 ارديبهشت 1403   03:09:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خبر داد:

پاسخگویی به سوالات دینی در ایام نوروز توسط دفتر تبلیغات اسلامی

  • خلاصه :رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی از پاسخگویی به سوالات دینی توسط این مرکز، حتی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم با اعلام این خبر افزود: محققان و کارشناسان سامانه پاسخگويی آنلاين مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به صورت مستقيم به پرسش‌هاي مخاطبان از ساعت 8 الی 24 به صورت زنده پاسخ مي‌دهند و این سامانه به نشانی www. javab.ir/09640 آماده ارائه خدمت به کاربران گرامی می باشد.
وی با اشاره به فعالیت بخش مکتوب که تمامی ایام سال بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی است، گفت: پاسخگویی در این بخش به صورت متنی، تفصیلی و همراه با ذکر منابع معتبر ارائه می شود و هموطنان عزیز می توانند از طریق درگاه مرکز به نشانیwww.pasokhgoo.ir سؤالات خود را ارسال و جواب را دریافت نمایند و همچنین صندوق صوتی مرکز به شماره 096400 آماده دریافت سوالات مردم عزیز می باشد و شماره پیامک 30009640 نیز به سوالات احکام پاسخ خواهد داد.
رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، انجمن های گفتگوی این مرکز را دیگر بخش فعال در ایام نوروز ذکر کرد و گفت: انجمن با نام های انجمن گفتگوی دینی در سایت www.askdin.com و کانون گفتگوی قرآنی به نشانیwww.askquran.ir با هدف باز کردن دریچه های جدید به روی علاقه مندان به مباحث دینی و مذهبی است که پاسخ به سوالات توسط کارشناس متخصص هر رشته و ارزیابی علمی، امکان تضارب آراء، مشارکت و و ارائه نظر برای سایر کاربران، ارائه مباحث به صورت یک پرسش و پاسخ جمع بندی کارشناسی شده، از ویژگی های این انجمن هاست.
وی پاسخگویی از طریق ربات های پاسخگو در پیام رسان های داخلی "سروش" به نشانی http://sapp.ir/pasokhgoo_ir_bot و "بله" به نشانی https://ble.im/pasokhgoo_ir_bot را دیگر بخش این مرکز ذکر کرد که در تعطیلات ابتدای سال فعال می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مخدوم در پایان ضمن آرزوی آغاز سالی پربرکت برای مردم عزیز خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با خدمت رسانی فکری و اعتقادی در حوزه های قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، مشاوره، کلام و تاریخ در ایام تعطیلات سال جدید در کنار مردم عزیز جوابگوی پرسش های آنان خواهند بود.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما