منو
تبليغات



 


اخبار و اطلاعیه های مؤسسه

روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
روح الله بابایی، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1397/10/23 يكشنبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی برگزار کرد؛ کارگاه استخراج مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کارگاه استخراج مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه با عنوان «ترّنم قلم» ویژه طلاب فارغ التحصیل این مؤسسه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح اله بابایی گفت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از سال 1388 دوره های کارشناسی ارشد خود را شروع کرده و تاکنون بیش از 100 فارغ التحصیل با اثر علمی(پایان نامه) داشته است.

بابایی هدف از این کارگاه را توانمند سازی طلاب برای تبدیل اثر علمی خود به مقاله علمی پژوهشی عنوان کرد و گفت: جناب آقای دکتر محسن خوش فر، مدرس روش تحقیق و نگارش مقالات علمی پژوهشی، مسؤلیت تدریس این کارگاه را به عهده داشتند.

وی اذعان داشت: در ابتدای این کارگاه، درباره شیوه نگارش مقاله و کلیه مراحل آن مانند چکیده، مقدمه، محتوای متن، نتیجه گیری و فهرست منابع به صورت علمی توضیح داده شد و برای نمونه دو پایان نامه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) افزود: در بخش دیگری از جلسه، روش ارجاع و آدرس دهی در مقالات مطابق با روش جدید و کاربردی امروز بیان و پس از آن شیوه ارسال مقاله به مجله های معتبر علمی پژوهشی و ترویجی و نحوه داوری و تایید و یا ردّ مقاله ها توضیح داده شد و در ادامه چند نمونه از این مجله ها ارائه و روش نگارش مقاله با توجه به شیوه نامه مخصوص هرکدام تبیین شد.

وی در پایان گفت: هرکدام از دانش پژوهان این مؤسسه برای مقاله مستخرج از پایان نامه خود، هدیه ای دریافت خواهند کرد.



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 170
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما