منو
تبليغات



 


اخبار و اطلاعیه های مؤسسه

ترنم قلم
1397/9/18 يكشنبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی برگزار خواهد کرد؛ کارگاه استخراج مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: کارگاه استخراج مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه با عنوان «ترّنم قلم» ویژه طلاب فارغ التحصیل این مؤسسه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، روح اله بابایی به حدیثی از امام علی علیه السلام که در کتاب غررالحکم بیان شده است اشاره کرد که می فرمایند: «عُقولُ الفُضَلاءِ في أطرافِ أقلامِها» خرد فرهیختگان در آثار قلمشان جلوه گر است.

وی بیان داشت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) از سال 1388 دوره های کارشناسی ارشد خود را شروع کرده و تاکنون بیش از 100 فارغ التحصیل با اثر علمی(پایان نامه) داشته است.

بابایی هدف از این کارگاه را توانمند سازی طلاب برای تبدیل اثر علمی خود به مقاله علمی پژوهشی عنوان کرد و گفت:  شیوه نگارش مقاله به صورت عملی، مراحل تدوین مقاله، شناسایی مراحل ثبت اثر علمی و... توسط دکتر محسن خوش فر، مدرس روش تحقیق و نگارش مقالات علمی پژوهشی تبیین خواهد شد.

وی از برگزاری این دوره ویژه دانش پژوهان مؤسسه علامه مجلسی(ره) در پنج شنبه و جمعه مصادف با 22 و 23 آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این کارگاه در آستانه هفته پژوهش برگزار می شود.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
 





 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 279
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما