منو
تبليغات



 


اخبار و اطلاعیه های مؤسسه

عبدالمجید خطیب معاون آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)
عبدالمجید خطیب معاون آموزشی موسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)
1397/8/29 سه‌شنبه دومین آزمون کارشناسی زبان انگلیسی گرایش مطالعات اسلامی دومین آزمون رشته کارشناسی زبان انگلیسی گرایش مطالعات اسلامی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام توسط مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، عبدالمجید خطیب، معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام این خبر گفت: این آزمون  ویژه طلاب برادر دارای اتمام پایه 6 حوزه و یا پیش دانشگاهی و دیپلم و اشتغال به پایه 5 حوزه می باشد.

وی افزود: وجود ظرفیت بسیار خوب و تقاضای فراوان در مدارس حوزه علمیه خواهران پیگیری های لازم برای  اختصاص ظرفیت و پذیرش خواهران طلبه در این رشته در حال انجام می باشد. 

خطیب مجری این رشته را گروه زبان های خارجی مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) عنوان کرد و گفت: پذیرفته شدگان، دانشجوی  مقطع کارشناسی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به حساب خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه استفاده شده است، افزود: هدف از برگزاری این رشته، تربیت طلاب متخصص در ترجمه متون اسلامی به زبان انگلیسی و بالعکس می باشد.

معاون آموزش و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) یکی از امتیازات این دوره را بیان کرد و گفت: حدود 40 واحد این رشته با دروس حوزوی معادل سازی خواهد شد و شرکت کنندگان باید حدود 100 واحد را بگذرانند.
 
وی گفت: آزمون در 2 آذر ماه 1397 در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با حضور نماینده قانونی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و نماینده سازمان سنجش برگزار خواهد شد.



 
منبع: روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 267
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما