پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی

رویکرد فرهنگی ـ تربیتی در یادگیری

تهيه سند ملی تحول بنيادين آموزش و پرورش مهم‌ترین اقدام برای رسیدن  به نظام تعليم و تربيتی است كه تحقق‌بخش حيات طيبه، جامعه عدل جهانی و تمدن اسلامی ايرانی می‌باشد، ولی این سند سیاست‌ها،رویکردها و راهکارها را مطرح کرده است و لازم است برنامه‌های عملیاتی مشخص برای استقرار آن طراحی شود. طرح رویکرد اسلامی در یادگیری و آموزش یکی از برنامه‌های اساسی و مهم در جهت اجرایی‌نمودن سند به‌حساب می‌آید. در این نوشتار سعی شده است ضمن بیان مبانی نظری مسئله، مدلی برای اجرای عملی تقدیم گردد.
رویکرد فرهنگی ـ تربیتی در یادگیری
نویسنده: منوچهر  فضلی‌خانی
تهیه: پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی
نوبت چاپ: اول، 1398
صفحات: 160
قطع: رقعی، شومیز
قیمت: 320000 ریال
کد: 574 

تهيه سند ملی تحول بنيادين آموزش و پرورش مهم‌ترین اقدام برای رسیدن  به نظام تعليم و تربيتی است كه تحقق‌بخش حيات طيبه، جامعه عدل جهانی و تمدن اسلامی ايرانی می‌باشد، ولی این سند سیاست‌ها،رویکردها و راهکارها را مطرح کرده است و لازم است برنامه‌های عملیاتی مشخص برای استقرار آن طراحی شود. طرح رویکرد اسلامی در یادگیری و آموزش یکی از برنامه‌های اساسی و مهم در جهت اجرایی‌نمودن سند به‌حساب می‌آید. در این نوشتار سعی شده است ضمن بیان مبانی نظری مسئله، مدلی برای اجرای عملی تقدیم گردد.
منبع: اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
كلمات كليدي : منوچهر فضلی خانی , آثار علمی پژوهشکده فلسفه و کلام

تاریخ خبر: 1399/2/23 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 262 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 263
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما