خاموشی و قربان زاده
1396/8/27 شنبه رییس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: ضرورت هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از محصولات دفتر ارزشمند وقابل تقدیر است اما هم افزایی دفتر و سازمان در این عرصه بسیاری ضروری است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت وگویی تصریح کرد: بسیاری از محصولات دفتر ارزشمند وقابل تقدیر است اما هم افزایی دفتر و سازمان در این عرصه بسیاری ضروری است.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع کارکنان هر دو مجموعه از فعالیت های یکدیگر افزود: هرچقدر مجموعه های دینی تلاش کنند، به نسبت جمعیت کشور بسیار اندک می باشد و باید با استفاده از فناوری دیجیتال، مخاطبان بیشتری را پوشش دهیم. 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال را تخصصی تر دانست و گفت: با نگاه اجمالی به نمایشگاه می توان گفت که برگزاری این گردهمایی بزرگ فرهنگی تخصصی تر و خصوصی تر شده است.
وی افزود: چنانچه بخش خصوصی و جریان اقتصاد و پول در این عرصه کمک کنند بدون شک برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال با رونق بیشتری همراه خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی بیان داشت: خوشبختانه آنچه که در این دوره از نمایشگاه مشهود بوده بیانگر این مطلب است که هم اکنون بخش خصوصی، استارتاپ ها و ... برای تطبیق فعالیت های خود با بخش خصوصی تلاش می کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما