روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد؛

«تحولات سیاسی و اجتماعی ایران معاصر» به ترکی استانبولی منتشر شد

با همکاری وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دراستانبول، کتاب «تحولات سیاسی و اجتماعی ایران معاصر» تألیف نجف لک‌زایی به زبان ترکی استانبولی در قالب طرح تاپ مرکز ساماندهی ترجمه و منتشر شد. 


به گزارش خبرگزاری مهر، ترجمه کتاب «تحولات سیاسی و اجتماعی ایران معاصر» نوشته حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی به زبان ترکی استانبولی در ۴۱۵ صفحه و در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه از سوی انتشارات وصال ترکیه منتشر شده است. مترجمان این کتاب احمد چلیک و سامان برقی بودند.
این کتاب در ۹ فصل به رشته تحریر در آمده است: فصل اول: مفاهیم و چارچوب نظری، فصل دوم: نظام سیاسی و دولت در ایران معاصر، فصل سوم: علما، نیروهای مذهبی و دغدغه حفظ دین، فصل چهارم: زمینه‌های اندیشه‌ای تحولات سیاسی ایران معاصر، فصل پنجم: عقب‌ماندگی و توسعه؛ ارزیابی تکاپوها، فصل ششم: شکاف‌های ساختاری، هویت و احزاب در ایران، فصل هفتم: روشنفکری، سکولاریسم و سکولاریزاسیون، فصل هشتم: اقتصاد سیاسی ایران معاصر، فصل نهم: بیگانگان و تحولات ایران معاصر
ناشر در پشت جلد این اثر ترجمه شده آورده است: یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که این اثر را از دیگر آثار حوزه بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی ایران متمایز می‌کند حاکمیت فکری موجود در اثر است.
منبع:خبرگزاری مهر
كلمات كليدي : روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی , حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی

تاریخ خبر: 1398/7/23 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 635 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 636
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما